Content in de trein

Het is ochtend. Je staat op een station in Nederland. Misschien met een beker koffie of thee in je hand die je snel gekocht hebt op het station. Je bent benieuwd. Wie is nou Peter-Jan Bosgoed? Hoe ziet hij er in het echt uit? Je bent nieuwsgierig. Wie zijn de anderen? Met wie ga ik vandaag op pad?

Zo zal waarschijnlijk je trainingsdag beginnen. Benieuwd en nieuwsgierig. En dat is precies de bedoeling. Een trainingsdag beginnen zonder dat je weet hoe de dag zal gaan verlopen. Dat is het mooie van reizen. Je stapt in, je weet waar je naartoe gaat, maar je weet nooit precies hoe de reis zal gaan. Wat je gaat meemaken onderweg. Zo is het ook met content creëren en content bedenken.

Je maakt plannen, je maakt een planning en je wilt ergens komen. Iets bereiken. Maar de reis zelf, dat is inspelen op wat er gebeurt, wat je ziet. En reizen doe je niet alleen. Dat doe je altijd met anderen. Samen maak je de reis, met iemand die je kent of met anderen die je nog nooit hebt gezien.

Dat ga je tijdens de Training Content in de trein doen. Met anderen de reis maken om te leren hoe je content kunt bedenken en content kunt creëren. Hoe je anderen kunt betrekken en hoe je commitment van hen kunt krijgen. Van collega’s in het bedrijf die je goed kent, maar belangrijker nog van de collega’s in je bedrijf die je niet zo goed kent.

Waar: we starten op een station in Nederland. Waar? Dat ligt eraan waar de deelnemers vandaan komen. Dan kijkt Peter-Jan wat handig en verstandig is. Belangrijker is de vraag: waar gaan we naar toe? De eindbestemming is niet een plaats. Dat is wat je geleerd hebt op de trainingsdag. De reis om daar te komen, dat is waar het om gaat! Tijdens de reis leer je. Van Peter-Jan,  van elkaar, van de omgeving.

Wat ga je leren deze dag:

Na je inschrijving, krijg je theorie toegestuurd. Deze neem je door voordat je aan de Training in de trein begint. Deze theorie gaat over het volgende:

  • opbouw content planning ( de zogenaamde content hub )

Tijdens de Trainingsdag in de trein gaan we met elkaar in gesprek en krijg je tips en meer theorie van Peter-Jan over:

  • opbouw content planning en opbouw content team
  • hoe commitment te creëren in je bedrijf
  • omgaan met weerstand van collega’s en tips om hen positief te krijgen over content

Je kunt je eigen leervragen stellen en daar gaan we met elkaar over in gesprek. Waar loop je tegenaan en hoe kun je hier een oplossing voor vinden?

Daarnaast ga je met het volgende aan de slag:

  • ideeën maken voor creëren content
  • tips voor maken content ( video, foto en tekst )
  • aan de slag met het maken van content tijdens de reis ( video, foto en tekst ). Neem dus vooral je telefoon en je laptop mee.

Als we aan het einde van de dag op ons eindstation zijn aangekomen, heb je veel kennis opgedaan en ben je creatief aan de slag geweest. Je bent klaar om de content reis binnen je eigen bedrijf aan te gaan! Loop je tijdens die reis nog ergens tegenaan of wil je nog even sparren? Dat kan! Peter-Jan kun je gewoon nog tot 3 maanden na de Training in de trein bellen voor advies.

Training in de trein is een trainingsdag met niet alleen theorie, maar vooral een trainingsdag waarin je zelf aan de slag gaat. Het is een dag waarin veel aandacht is voor jou. Peter-Jan gaat met maximaal 3 deelnemers op pad. Het is dus een dag waarin er veel tijd is en jouw situatie en bedrijf veel aandacht kan krijgen.

Voor wie is deze training:

Als je deze tekst leest en je denkt: heeee wat leuk, daar heb ik wat aan, welkom! Ben je zelfstandig ondernemer, werk je op een marketingafdeling of wil je in je nieuwe of huidige functie aan de slag met contentmarketing? Gestructureerd met een plan? Wil je ook echt wat bereiken met je contentstrategie? Schrijf je dan in.

Wat is jouw investering:

  • € 599,00 exclusief btw
  • treinkosten voor de dag
  • rugtas mee met lunch en drinken voor de reis in de trein.
  • op de eindbestemming gaan we samen even zitten om wat te eten en te drinken. Dat is op eigen kosten
  • een werkdag vrij maken om deze training te volgen
  • vooraf 3 uurtjes om de theorie voor te bereiden

We reizen trouwens buiten de spits. We starten rond 10:00 uur en we komen na de spits ( nadat we wat gegeten hebben ) weer terug.

Wil jij deze unieke training meemaken? Schrijf je dan in! Wil je eerst nog meer informatie? Bel dan

naar: 06-81 74 05 72

Wie is Peter-Jan Bosgoed:

Peter-Jan is eigenaar van Idee71 en Zakelijk Vloggen. Hij zit boordevol ideeën die spontaan opkomen als hij met je praat. Een creatieveling met liefde voor content en trainen. Peter-Jan is zelfstandig ondernemer met klanten als Microsoft, Achmea en veel klanten in de verpakkings-industrie, de zorg en bij ( sport ) verenigingen. Ook geeft Peter-Jan bijvoorbeeld Linkedin training voor de zakelijke markt voor leadgeneratie. Dat doet hij niet alleen in Nederland, maar ook in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Content maakt Peter-Jan met video, grafisch vormgeving ( infographics, let op borden voor intern, vlaggen, bewegwijzering etc etc) en foto.

Jezelf zijn, je eigen weg gaan en authenticiteit is waar Peter-Jan in gelooft. Maar vooral is Peter-Jan een bedenker van content en het structureren daarvan via de content HUB.

Inschrijfformulier hieronder, bij vragen bel gerust met Peter-Jan Bosgoed 06-81 74 05 72